ت بارداری قرمه سبزی نباید بخوریم؟

۸ پاسخ

لوبیاشو نخور که اذیت نشی

جات خالی پریشب داشتم بخور بره

عزیزم اتفاقا من امروز دکتر بودم درباره تغذیه پرسیدم گفت یعنی چی حتی گفت هویج که میگن نخورید مضره یعنی چی گفت فقط زیاده روی نکن مثلا هفته ای دوبار آب هویج بخوری کافیه
یا زعفرون روی پلو هیچ عیبی نداره یا قورمه سبزی مگه چقدر میخوری یه قابلمه پر که نمیخوری

من ۳بار خوردم گفتن بخاطر سبزیهاش رعایت کن،دیگه جرات نکردم بخورم والا

بخور نوش جونت

امشب من خوردم

بخور مگه چقد میخای بخوری

والا من ازش متنفر بودم باردار شدم عاشقش شدم خوردم زیاد

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری