سه ماهت پرشد میتونی بخوری با خیال راحت
خرگوش برفی دلبرمون🥰😍💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا ایتا بله
بله گلم
چرا نشه بخوری منم دو سه باری خوردم
بله بخور مشکلی نیست
منم از اول میخورم
من میخورم
اره زیادددددد
من میخورم حالت تهو میگیرم شدید
والا دکتر من کلا ممنوع کرده قورمه سبزی کوکو سبزی و سبزی پلو بخاطر جعفری گشنیز شنبلیله و شوید
شام امشب قرمه سبزی گذاشتم😑س روز پیشم خونه مادرشوهرم خوردم
به خاطر جعفری داخلش میگن نخورین من از دکترم پرسیدم گفت ماهی یکبار اشکال نداره بخورین
بلهههه
اره سه بار خوردم تا الان
من عاشقه قرمه سبزیم
اره چ اشکالی داره
چرا نخوریم گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.