خانما قرمه سبزی میخورین تو بارداری شنیدم ضرر داره

۱۷ پاسخ

من خوردم بابا چ ضرری

عزیزم شنبلیه رو حذف کن جعفریم کمتر بریز،خوشمزگیشم به ایناست اخه 🥲

من از اول بارداریم خوردم

تا دلت بخواد خوردم حتی یبار دو روز شام و ناهار خوردم😂

چون سبزی هاش گرمیه میگن ماه های اول بارداری کم بخوری بهتره

نه عزیزم چه ضرری مگه آدم در هفته چند بار قرمه سبزی میخوره

نه بابا چه ضرری من صد بار تا حالا خوردم

نه اوکیه بخور

من تا الان نخورده بودم چند روز پیش یه وعده شام و یه وعده نهار خوردم

عزیزم توروووو خداااااا،اینا از کجا میاد؟

اره بابا من چندین بار خوردم

به نظرم بعضیا از بارداری یه غول میسازن چرا خودتو اذیت میکنی
همممممه چی بخور هیچ ضرری نداره فقط بیش از اندازه نباشه همین

من از اول بارداری تا الان نزدیک ۱۵ بار خوردم عاشقشم بخور بابا

ن بابا کی گفته هر چیزی ب اندازه ضرر نداره

😐😐😐ضرر چیه من جونم ب قرمه سبزی بستس بابا چرا انقد بارداری و برا خودتون سخت میکنید اخه

اره نه بابا ضرر نداره اره یک کیلو جعفری یا یک کیلو گشنیز بخوری ضررداره

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری