من زیر نظر مامایی هستم بهم گفت نخور
بخاطر یسری سبزی که توش داره باعث خون ریزی میشه بخاطر همین میگن زیاد مصرف نشه
گشنیز نباید بخوری .سبزی قرمه بگیر جدا بدون گشنیز برای خودت سرخ کن بزار کنار .
گشنیز قاعده آوره
نه گلم
نه.
بخور بابا من میخورممممم
نهههه والا منم انقدر ترسوندن من اصن نخوردم تا الان😂همین امروز رفتم از دکتر پرسیدم گفت بخور بابا اشکال نداره🥲
لوبیاش شاید نفخ بیاره اذیتت کنه، لوبیا کمتر بریز
منم مامانم گفت بعضی از سبزی های قورمه سبزی طبعش گرمه سه ماه اول نخوری بهتره
نههه گلم
من حامله بودم دکترم گفت نخور تو هفته های پایین
نه چه ضرری مثلا
نه اتفاقا خوبه من هفته ای یبار میخورم ولی کرفس سعی کن ماهی یبار بخورین
آره عزیزم بچه سبز میشه😒
نه فک نکنم چیزی توش نیست ک بد باشه
نهههه😂🫡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.