هرچی گیرت میاد بخور هیچییییی ضرر نیست جز زعفرون
ن گلم
من میخورم از همون اول
فقط زیاده روی نکن هرچی میخوای بخوری بخور ب اندازع بخور
من ک میخوردم
شما که خیلی نگرانی فقط حواست به اینا باشه. زعفران زرشک سماق گلپر سرکه عرقیجات گیاهی دمنوش های گیاهی پونه کوهی و اینا شوید گوشت یا مرغ یا همبرگر و کوبیده ای که کامل پخته شده نباشه. شیر پنیر یا لبنیات محلی .دارو به هیچ عنوان. فقط همونی که دکتر داده .ترشیجات در حد خیلی خیلی کم. شیرینی بستنی خیلی کم. فست فود تاجایی که میشه نخور هوس کردی یه کوچولو.تن ماهی و کنسرو های مختلف.
نه قرمه سبزی چیز مضری نداره که.ممر اینکه گوشت گوساله باشه معدتو اذیت کنه یه کم .اونم اگه زیاد بخوری .وگرنه خیلی هم خوبه مفیده هم سبزی هم حبوبات داره. زیاد نخور که نفخ نکنی
من میخورم
وای من عاشق قرمه سبزیم خداروشکر توبارداریم میلم به قرمه سبزی عوض نشده
بله عزیزم
من همه چی میخورم فقط آویشن. زعفران .دمنوش جیگر نباید بخوری
سلام خوبی علائم چی داری منم ۶ هفتم🥹
نه اتفاقا قرمه سبزی غذایی که تو بارداری خوبه بخوری
من میخوردم
نه بی ضرره که🤨
ن عزیزم چ ضرری بخور کیف کن
زرشک و زعفران نخور دمنوش اینا نخور
من ک میخورم هفته ای یبار
چه ربطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.