خانوما قرمه سبزی ضرر داره ؟

۸ پاسخ

نه فقط بخاطر وجود شنبلیله پرمویی میاره

من نفخ بدی میکنم مگه نمیگن حبوبات واسه جنین خوبه من ابگوشت و قورمه سبزی میخورم نفخ میکنم هی به خودم میپیچم

فکرکنم ویتامین آداره نه نخوررمن قطعش کردم

با لوبیا چیتی خیلی خوشمزه تره😍

سعی کن کم استفاده کنی...چون لوبیا قرمز پریود اوره و نفخ داره درکل کم بخور

من شنیدم ماهی یبار مجازه بعضی سبزی هاش مضره

نه بابا من هروقت باشه میخورم

ن بابا من همش میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری