سلام دوستان قرمه سبزی ضرر داره بخورم؟

۱۳ پاسخ

من نخوردم چون داخلشیل گیشنیز وشنبلیله داره اینا هورمونی هستن وطبع گرمی دارن میگن خوب نیست

عالیع بخور

نه من تا حالا سه چهار بار خوردم اونم زیاد

ممن ۳۰بار خوردم تا الانن

ترو خدا این سوالا چی اخه چرا بد باشه

قرمه و ماکارانی

من ویارمه خیلی میخورم

نه خیلیم خوبه به اندازه بخور

والا اره میگن ضرر داره بخاطر سبزیش
من یکبار خوردم درد پریودی کزفتم

بهتر کم بخوری یا پشتش ماست بخوری چون گرمی ماست سردی بخوری چیزی نمیشه

نه 😐

رفی سونوگرافی

ن من همش مبخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هشتم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری