۹ پاسخ

عزیزم سطح بالای ویتامین A نقص میاره واسه جنین، بهتره تا آخر رعایت بشه
خیلی ها میگن خوردن و چیزی نشده یا در حد رفع هوس میخورن
اما من بشخصه معتقدم به ریسکش نمی ارزه

یعنی بخداااا، روزی که زایمان‌کنم شبش میرم جیگر میخورم، مردم انقدر دلم خواست و نتونستم بخورم

من دیگه دیروزنتونستم تحمل کنم خوردم

تا اخرش نباید خورد
ولی در حد رفع هوس بخوری یه بند انگشتی چیزی‌مشکلی نداره
ولی سیر نشین بخور

من نمیدونستم جیگر بده دوبار خوردم اون اولا ینی هفته های هقت هشت اینابودم بعد ب دکترم گفتم گقت اشکال ندارع ولی دیگ نخور ببین درحد یکی دوتا دونه بخور خب

تا روز زایمان نباید بخوری برا بچه ضرر داره

من تا حالا سه بار خوردم و هربارم دو سیخ، نی نی هم خدارو شکر کاملا سالمه
حالا شما کمتر بخور ، همه چی دست خداست

نخور فعلا اصلا خیلی خطرناکه

یکی دوتا بخور زیادروی نکن

سوال های مرتبط

مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی