۴ پاسخ

اینقد تو گهواره اسمش رو دیدم منم هوس کردم وگرنه سالی یبارم نمیخوریم اونم هوسانه شوهرم ک اصلا نمیخوره

نه اشکال نداره ولی زیادش اصلا خوب نیست

نه عزیزم اشکالی نداره به اندازه‌ی رفع هوس بخور

نه در حد دوسه تا تیکه اشکالی نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری