۱۲ پاسخ

عاره کم ضرر نداره

من دو سیخ دل و قلوه خوردم امروز🤤
جگر. نخوردم

آره بخور

اره عزیزم سخت نگیر

بخورش

من امروز دوسه تا تیکه خوردم

دوتیکه اشکال نداره

سلام، بله میشه

مرسی ابجیا بابت جواباتون همون در حد هوس دوتیکه خوردم

وای من امروز چند تیکه جگر بره خوردم با کلی گوشت بره کبابی خدا کنه ضرضرنداشته باشه از اوایل بارداریم اولین باربود خوردم اونم همه میگفتن ضرضرنداره

نخوری بهتره عزیزم

والا گفتن خوب نی ولی برای رفع حواست بخور و مراقب باش

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی