درحد رفع هوس یکی دوتا تیکه بخور
ضرر داره سعی کن نخوری
من شنیدم بعد سه ماه میشه خورد اونم درحد ۲.۳ تیکه
جگر باعث کام شکاف دار میشه نخوری بهتره
خوب نیست نخور
هفته شما پاینه نخور بهتره اما اگه هوس کردی دو دونه عیب ندار۶
اره تو هفته های شما باعث سقط میشه
منم از اول بارداری هوس جیگر مرغ دارم اوایل یه بار خوردم میترسم دیگ بخورم
اره عزیزم خوب نیس
ولی اگه دیدی خیلی زیاد هوس داری در حد چند لقمه بخور به نظرم
اره خطر سقط داره
اره میگن خوب نیست مخصوصا سه ماهه اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.