۸ پاسخ

نخور .ولی اگه هوس کردی یه تیکه کوچولو

جیگر و هویج چون ویتامین آ بالایی داره باعث سقط میشه دیگ اصلا نخور

نخور.توصیه‌نمیشه اصلا

برای بعضیا یه تیکه شم مشکل ایجاد میکنه حتی باعث سقط میشه بعضیا هم نه ، بهتره که نخوری معلوم نیس تو داخل کدوم دسته ای

من ک میخوردم

بهتره نخوری
مگر یه تیکه به اندازه یه بند انگشت

تو کل بارداری ممنوعه تو هم که هفته ات پایینه نخوری بهتره

ن نخور

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری