توی هفته ی من خوردن جیگر مرغ کبابی خطرداره؟؟

۱۱ پاسخ

کلا جیگر بده

جگر مرغ حالت عادی هم میگن نخورید چون امپول تزریقی که به مرغ ها میزنن همش هورمونش جمع میشه داخل جگر، هفته شما هم پایینه کلا جگر سقط اوره، خیلی هوس کردی یه تیکه کوچیک بخور

نننن نخور اصلا

کلا تو بارداری خوب نیست اگه ویار داری یکی دو تا بخور از سرت بیافته

کلا جگر واسه زن باردار خوب نیس
شنیدم باعث سقط میشه خدایی نکرده

جیگر گوسفندی با اون همه خاصیت ضرر داره جیگر مرغ که سرطانه خالصه هرچی مریضی داره مرغ تو جیگرشه اصلا نخور

جیگرمرغ واسه آدم عادی هم خوب نیس چ برسه باردار

نخور گلم

جیگر مرغ برا ادم که باردار نیس هم خوب همش ضرره تو که دیگه بارداری

آره.

ولس از فامیلام هفته ای چندبار میخورد اصلا نمیدونست خوب نیس هیچیشم نشد

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان آدرین پایمرد مامان آدرین پایمرد ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان مامان آراز 🫃 مامان مامان آراز 🫃 هفته پانزدهم بارداری