دوستان خوردن دمبه کبابی تو هفته من خطره؟؟

۱۰ پاسخ

من گ خیلی خوردم

خیر تا ماه پنج بخور. ماه پنجم میگن بهتره نخوری.حالا چرا ؟ نمیدانم توی کتاب ریحانه بهشتی نوشته

دمبه و جگر خیلی خطرناکه نخور دکترم به من گفت اصلا نخور ویتامین آ ضرر داره

نه بایا

اره جربیت بره بالا فشارتم میبره بالا

منکه اوایل خیلی میخوردم هوس میکردم ولی الان اصلا😁

عزیزم در چه وضعیتی؟ کی میری غربالگری اول انشالله؟؟

من جزغااش خیلی میخورم نمیدونم

چیزی که هوس میکنی رو به اندازه بخور وگرنه یجای بچه خدااااییی نکردهههه سیاه میشه

من اصلا نمی‌دونستم که ضرر داره ولی واس اینکه فشارمو نبره بالا نخوردم در حد چند تیکه فک نکنم مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری