آیا خوردن دمبه کبابی در بارداری ضرر داره؟

۶ پاسخ

بخور نوش جونت من خودم تو هفته 6 میخوردم خیلی هم مقوی و حال آدم جا میاد

خیلی خوشمزس بخصوص شور باشه بخور نوش جان

من هوس کرده بودم یه سیخ خوردم البته با نون

نه عزیزم

ن بابا

چربیش زیاده بنظرم خوب نباشه

گوارشت بهم میریزه
چربی خونت هم میبره بالا

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دل آرام مامان دل آرام هفته چهلم بارداری
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری