سلام ببخشید آیا خوردن کله پاچه در بارداری ضرر دارد

۱۰ پاسخ

من شنیدم میگم ۳ماه اول ضرر داره یه کله پاچه تو فریزر مونده از ترس بد بودنش😅 اکه خوبه که برم تو کارش

سلام.منم یه بار خوردم.چون خیلی چربه میگن زیاد نباید بخوری و خیلی باید بذاری بپزه.
من از کله پزی گرفتم واسه اولین بار ولی خوشم نیومد🙈من مغز و زبون گرفتم انننقد پخته بود که وقتی میخوردی تو دهن آب میشد.ما چون مامانم اینا درست میکنن پختش در حد گوشت خورشیه اینجوری نیست اصلا.

میگن تو‌کل بارداری نهایتا ۲بار میشه خورد

نه بابا

دکتر ب من گفت ضرر داره نمیدونم والا معمولا همه میخورن

سلام بخاطرکلسترول زیادش بایدکم بخوری عزیزم

درماه اخرضررداره

بله
ممکنه داخل اعضای بدن حیوان مثل زبون و مغز و چشم یا هرجای دیگش باکتری لیستریا باشه که این میکروب برای جنین ضرر داره

نه من الان دوبار خوردم ولی کله پارچه بز بخورید میش گرمه نخورید

نه فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرام مامان دل آرام هفته چهلم بارداری
مامان ستایش ❤️ حسین مامان ستایش ❤️ حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ممد مامان ممد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری