سلام
شله و کله پاچه خوردن در ماه دوم آیا ضرر داره؟

۵ پاسخ

شله نمیدونم
اماکله پاچه خوبه عزیزم

شله خیلی ادویه داره و گرمیه سعی کن زیاد نخوری درحد چندتا قاشق

اخ شله😋😋
بخور ولی کم بخور چو شله خییییلی نفاخه
من سر پسرم خوردم نفخ و ترش پدرم درآورد

کله پاچه دربارداری باعث میشه فشارخون و قندخون بالابره

مامانای گل ممنون میشم تایپیک منم جواب بدید درمورد سونو غربالگری

سوال های مرتبط

مامان ستایش ❤️ حسین مامان ستایش ❤️ حسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری