سلام خوردن کله پاچه تو هفته من ضرر داره؟

۸ پاسخ

نه چند باری خوردم

عزیزم ابش مضر نیست
ولی به جز گوشت قرمز بناگوش و پاچه بهتره چیزای دیگشو نخوری مثل مغز و چشم و غیره
تو بارداری خوب نیستن ولی ابشونو میتونی بخوری

کل بارداریت سه بار حق داری بخوری سه ماه اولم نخوری بهتره

من اولاش یه دور خوب خوردم ولی ده روز پیش درست کردن دیگه نخوردم

نه عزیزم هیچ ضرری ندارع

نه گلم من خوردم هیچی نشد

نه هیچ وقت ضرر نداره

والا من خوردم صبح

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستایش ❤️ حسین مامان ستایش ❤️ حسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری