نه چند باری خوردم
عزیزم ابش مضر نیست
ولی به جز گوشت قرمز بناگوش و پاچه بهتره چیزای دیگشو نخوری مثل مغز و چشم و غیره
تو بارداری خوب نیستن ولی ابشونو میتونی بخوری
کل بارداریت سه بار حق داری بخوری سه ماه اولم نخوری بهتره
من اولاش یه دور خوب خوردم ولی ده روز پیش درست کردن دیگه نخوردم
نه عزیزم هیچ ضرری ندارع
نه گلم من خوردم هیچی نشد
نه هیچ وقت ضرر نداره
والا من خوردم صبح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.