نه اصلا نخور با جیگر هم نخور
نمیدونم من پریشب خوردم😥😐
مشکلی نداره،بیشتر تو ماه های آخر میگن بخور برای افزایش وزن جنین
دکتر به من تا ۳ ماه اول گفتاصلانخور
یه بار بخور اگه تهوع داری خیلی سریع من شنیدم خوب میکنه به خاطر منبع ویتامینی که داره مخصوصا b
فقط زیاده روی نکن چون سنگین هست
وای منم خیلی دوس دارم ولی میترسن بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.