می‌گم یه سوال، خوردن کله پاچه ضرر داره؟

۵ پاسخ

من خوردم مشکلی نیست عزیزم

در حد هوس نه اشکال نداره گفتی هوس کردم بخدا 🤣 من خودم ماه ۲ بار میخوردم الان ۲ ماه نخوردم 😭

منم دوبار این مدت خوردم هر دوبار بعد تموم شدنش فورا خوابم گرفته میگم شاید سنگین بوده برام

نه عزیزم بخور نوش جانت
فقط زیاد نخوری

من دوبار ابشو،با گوشت خالص، بدون چربی و دارچین خوردم، خداروشکر چیزی نشد

سوال های مرتبط

مامان ستایش ❤️ حسین مامان ستایش ❤️ حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری