من خوردم مشکلی نیست عزیزم
در حد هوس نه اشکال نداره گفتی هوس کردم بخدا 🤣 من خودم ماه ۲ بار میخوردم الان ۲ ماه نخوردم 😭
منم دوبار این مدت خوردم هر دوبار بعد تموم شدنش فورا خوابم گرفته میگم شاید سنگین بوده برام
نه عزیزم بخور نوش جانت
فقط زیاد نخوری
من دوبار ابشو،با گوشت خالص، بدون چربی و دارچین خوردم، خداروشکر چیزی نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.