کیا تو هفته من اب کله پاچه خوردن؟


ضرر نداره؟

تصویر
۱۶ پاسخ

اله جونم💗🤌🏻

کم بخور چون هیچیزو الکی نمیگن منم خیلی دلم میخاد جوجمم بزرگه ولی بازم احتیاط میکنم ولی منم ی کاسه خوردم توهفته های شما بودم 😋همه چیز کم ضررنداره

من کل ۹ماهگی خوردم هیچی نشد فقط چربی خونم رفت بال

من خوردم خون ریزی هم داشتم مشکلی پیش نیومد تازه ۱رزو بعدش خون ریزی هم قطع شد 😂😂

😂😂🤌🏻

والابعضیا میخورن هیچیشونم نمیشه ولی من بازم ب شخصه خودم میترسم همه چیز رعایت میکنم

خیلی خوردی 😂ولی عب نداره دیگ نخور

منم خوردم هيچي نميشه يكي دوبار

خانما کسی بوده پایان ۱۱ هفته بره غربالگری جنسیتو دقیق بگن

منم خوردم دوبار مگه ضرر داره🥹

من خوردم هیچی نمیشه ویتامین A نداره برای کلسترول بالاش میگن نخورید

من هفته های پایین تر خوردم ولی گوشتش و نه فقط آبش رو اونم زیاد نه

من چندباری خوردم

نودلیت خوبه یانه ؟؟

نمیدونم ولی منم یکی دوبار خوردم کله پاچه

نخور زیاد یکممم بخور ولی من خودم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سه پرنسس😍 مامان سه پرنسس😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری