خوردن کله پاچه تو هفته های من ضرری نداره؟؟

۸ پاسخ

فقط زیاده روی نکن چون تو بارداری همه چی زیادیش مضره

من ۵ هفته باردار بودم نمیدونستم انقده مغز و کله پاچه خوردم نگو
اصلا ضرر نداره کلی هم ویتامین داره خوبه

من خوردم خیلی هوسشو داشستم هنوزم دلم میخواد.🥺

اگه میتونی سه ماه اول نخور بعدش میتونی بخوری .ولی کلسترولش و قندش بالا هست کم بخور. مغز رو برا این میگن نخورید که کلسترولش بالاست. زبون و پاچه بخوری بهتره

کم بخوری مشکلی نداره

خیلی کم بخور ، سه ماه اول خطر سقط دارع

من خوردم چند بار مشکلی هم پیش نیومد
اما مغز و چشم رو نخوردم چون احتمال الودگی باکتریایی هست

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری