خوردن کله پاچه در بارداری؟!؟!

۸ پاسخ

خوبه چرا بد باشه فقط بخاطر اینکه چربه کم بخور

زیادش خوب نیست چون سنگینه ولی من دوتا لقمه خوردم هفته های اولم بود چیزی نشد خداروشکر توام در حد رفع هوس بخور بعدش آبلیمو بخور که سنگینی کله پاچه رو کمتر کنه

نه اتفاقا تقویته ولی ماهی یه بار دوماه یه بار سیع کن پاچه بیشتربخوری وحتما بعدش آبلیمو یا آبغوره بخوری چون سنگینه

کله پاچه یه کوچولو از بنا گوشش بخور . از مغز و زبونش ترجیحا نخور. آبش هم چون زیاد چربه خیلی کم بخور در حد اینکه هوست برطرف شه

البته سر دخترمم منم سیرابی خوردم فقط چسبید😂

من خوردم سیرابی و ابشو خیلی مقویه جون گرفتم

مامانم سر من خورده🤣🤣🤣🤣

میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری