کیا تو بارداری کله پاچه خوردن!؟

۱۱ پاسخ

منم چند روز پیش دوبار خوردم

من خوردم هر ماه یه وعده

من دوبار فقط یکم زبون و یه پاچه

هرچیزی کمه خوبه

منم خوردم هم پاچه هم سیرابی هم جیگر

من ماهی یه بار دوبار میخورم بیشتر پاچه فقط میخورم تالان سه بار ولی بعدش آبلیمو یا غوره بخوره چون سنگینه

من کلن نمیخورم دلم نمگیره

من هفت هشت بار. ویارم کله پاچه بود اصلا

من دوبار

گرمه نخور

من ۶هفته بودم خوردم.سیرابی بخوری ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری