سلام ببخشید خوردن کله پاچه تو بارداری خوبه؟

۱۲ پاسخ

منم خوردم البته فقط شکم هیچیم نشددد😐🚶‍♀️

اره من شنیدم میگن خیلی خوبه البته من دوست ندارم

چن بار در بارداری اشکال نداره دائم مصرف نکن میگن بهت چون ک چربه

والا من میخورم ولی ابشو نع چون چربی داره فقط گوشتش میخورم برای وزن گیری جنین خیلی خوبه

من یکبار خوردم مغز و زبون

اره خوبه

من چند بار خوردم هیچی نشد

بخور حالا با یبار چیزی نمیشه
ولی من همون یبارم خوردم کف پا و روی پام میسوخت گز گز میکرد ک نگمممم

کله خوشم نمیاد ولی خیلی سیرابی پاچه بنا گوشت اینا خوردم این سری هم هوس پاچه کرده بودم نمی‌دونستم باردارم

من خوردم ۲.۳ بار

ربطی نداره دوست من همش هوس میکرد میخورد😂😂

سلام والله به من گفتن چسبناکه نخور منم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری