اره عزیزم تا اخر بارداری نباید بخوری
تا آخر بارداری نخور عزیزم
نه والا مشکلی نداره من دوبار خوردم اما کم بخور اگ هوست زیاده سیرابی بخور اون خوبه
وای دوستم کل بارداری اش هر صبح کله پاچه میخورد
من آب و گوشتش خوردم، چشم و مغز و زبون و گوش اینا نخور، کثیفن
ن اشکال نداره استخون بندی بچت سفت میشه
من ک میخورم
فقط سیرابی
دکتر برام منع کرده عزیزم
من شنیدم چون چربیش زیاده خوب نیست و جاهایی از بدن گوسفند توشه که میتونه ناقل انگل باشه توی دوران بارداری و …
من پرسیدم ضرر ندارع هرچی به اندازش خوبه
نه اصلا ضرر نداره
اتفاقا مفیده
منکه یبار خوردم 🙊
پس میگن اتفاقا جای بچه رو سفت میکنه
آره عزیزم ویتامین آ زیادی داره و مضره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.