کله پاچه در بارداری خوبه یانه

۶ پاسخ

من بدجور هوس داشتم اون اوایل 4دفه هم خوردم هیچی نشد

من یکبار خوردم حالمو خیلی بد کرد دیگ نمیخورم
ولی سیرابی برای تهوع خوبه

سیرابی بیشتر میشه خورد

تو کل بارداری میگن فقط یک یا دوبار مجازی بخوری اونم کم من از دکتر تغذیه پرسیدم

ماه اول هم خوبه تهوع رو از بین می‌بره. من ک ماه اول خیلی خوردم. ۴الی ۵هفته بودم. فقط کله پاچه می‌خوردم.

ماه آخر فقط اوایل بارداری میگن زور داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری