من بدجور هوس داشتم اون اوایل 4دفه هم خوردم هیچی نشد
من یکبار خوردم حالمو خیلی بد کرد دیگ نمیخورم
ولی سیرابی برای تهوع خوبه
سیرابی بیشتر میشه خورد
تو کل بارداری میگن فقط یک یا دوبار مجازی بخوری اونم کم من از دکتر تغذیه پرسیدم
ماه اول هم خوبه تهوع رو از بین میبره. من ک ماه اول خیلی خوردم. ۴الی ۵هفته بودم. فقط کله پاچه میخوردم.
ماه آخر فقط اوایل بارداری میگن زور داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.