خانوما تو هفته ی من خوردن میگو بی خطره؟ یا خطرناکه؟

۳ پاسخ

مشکلی نداره بخور فقط ماهیای جنوب نخور گرمن

من از اول هفته ای یه بار خوردم

من خوردم بد نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری