۷ پاسخ

خوردن چلقوز چطور؟امگا۳ داره

ممنونم عزیزانم

خانومایی که تا حالا زایمان داشتن بیان از تجربه هاشون بگن زایمان طبیعی بهتره یا سزارین ؟؟زایمان در آبم کسی انجام داده تاحالا؟🙄

میگو کوچیک بخور که جیوه‌ش کمتره
درحد چندتا دونه

ماهی هم پرورشی فقط

س ماه اول نخور ماه چهار هم فقط پرورشی بخور بهداشت ب من گفت

سلام اگه پرورشی باشن نه اتفاقا عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی🩵 مامان نخودچی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🐥جوجه مامان 🐥جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری