خوردن چلقوز چطور؟امگا۳ داره
ممنونم عزیزانم
خانومایی که تا حالا زایمان داشتن بیان از تجربه هاشون بگن زایمان طبیعی بهتره یا سزارین ؟؟زایمان در آبم کسی انجام داده تاحالا؟🙄
میگو کوچیک بخور که جیوهش کمتره
درحد چندتا دونه
ماهی هم پرورشی فقط
س ماه اول نخور ماه چهار هم فقط پرورشی بخور بهداشت ب من گفت
سلام اگه پرورشی باشن نه اتفاقا عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.