۳ پاسخ

من پیاز فراووون سرخ میکنم بعد ادویه زردچوبه و نمک و فلفل می زنم و دارچینبعد زعفرون دم کرده اضافه می کنم می ذارم وسط برنج دم بکشه

من سوخاری میکنم میزنم تو تخم مرغ بعد توی پودر سوخاری طعم دار.با پلومیخوریم عالیییی😍😍

من میگو پلو دوس دارم زیاد
اینجوری درست میکنم ک پیاز رو سرخ میکنم ی کوچولو زرد چوبه میزنم میگو رواز قبل توی یکم آبلیمو و پیاز میزارم بمونه چون حساسم ب بوش بعدش جدا میکنم با پیازم سرخ میکنم حسابی بعدش بهش نمک و فلفل میزنم و در آخر ی کوچولو کم رب میزنم تفت میدم و لا ب لای پلوم اضاف میکنم میزارم دم بکشه ب سلیقه شخصیم اینشکلی درست میکنم چون دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان maniyaaa مامان maniyaaa ۳ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته پانزدهم بارداری