۱۰ پاسخ

من شنیدم میگن برای تهوع بارداری خوبم هست

سلام دوستان من هفته ی ۱۰ بارداریم الان حدود ۴روزه واقعا حالم بد حالت تهوع هام خیلی شدیدتر شده طوری که میخورم حالم بد میشه نمیخورم حالم بد میشه میخوابم حالم بد میشه نمیخوابم حالم بد میشه چکار کنم بنظرتون کدومتون مثل من بودین

سلام عزیزم
خیلی ام مفیده سرشار از کلسیم هم برای مادر خوبه
هم برای نی نی
نوش جونت

سلام عزیزم از دکترت بپرسی بهتره
هر کسی تجربه خودش در اختیارت می‌زاره
فقط از دکترت بپرس

ن نخور خوب نیس

عالیه بخور نوش جونت

عالیه 🥰

نه ولی کم بخور چون ممکنه سر دلت بگیره

نه حتی دکتر میگه برای کاهش حالت تهوع هم خوبه فقط خوب پخته شه

اولایی هنوز کله پارچه طبع گرمی داره شاید خوب نباشه حالا تا بقیه نظر بدن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دهم بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سرباز مهدی مامان سرباز مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری