مامانا تو هفته ی من خوردن آب هویچ مشکلی نداره؟

۱۰ پاسخ

چیزی که حتی یک درصد بهش مشکوکی نخور واقعا هیچ اتفاقی نمیفته در عوض سلامت خودت و بچت تضمین میشه عزیزم

خوب نیس نخور

نباید بخوری

نخور خوب نیس

مجبوری مگه

نباید بخوری

نه، یه لیوان کوچیک بخور.
من روز در میون میخوردم.

اگ بارداری پر خطری نداری
دکتر ب من گف ک ی روز در میون در حد ی لیوان یا نصف لیوان مشکلی نداره

دکتربه من گفت خوب نیست نخور

نخور عزيز

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷  نجـــلا  🩷 مامان 🩷 نجـــلا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری