چیزی که حتی یک درصد بهش مشکوکی نخور واقعا هیچ اتفاقی نمیفته در عوض سلامت خودت و بچت تضمین میشه عزیزم
خوب نیس نخور
نباید بخوری
نخور خوب نیس
مجبوری مگه
نباید بخوری
نه، یه لیوان کوچیک بخور.
من روز در میون میخوردم.
اگ بارداری پر خطری نداری
دکتر ب من گف ک ی روز در میون در حد ی لیوان یا نصف لیوان مشکلی نداره
دکتربه من گفت خوب نیست نخور
نخور عزيز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.