نه توی هفته شما اصلا خوب نیست تا 4ماه نه هویج و نه آبش نخور
نههههه
نه اصلا، درحد خیلی کم برای رفع هوس مشکل نداره ولی زیادش نه، چون حاوی ویتامین A زیادی هست و ویتامین Aزیادش سقط اوره
منکه هفته یه بار میخورم
نه خوب نیست
نه نخور
نهه خوب نیست بخاطر ویتامین آ زیاد
تا هفته ای یک تا دو لیوان موردی نداره نباید زیاده روی کنی ولی میتونی بخوری اگه هوس کردی
گهواره نوشته اشکال نداره فقط جگر چون ویتامین آ حیوانی رنیتوله و فلان
بازم پرس و جو کن
نه نخوری
نه ضرر داره ب خاطر ویتامین aزیادش
نباید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.