خوردن آب هویچ خوبههه تو بارداری

۱۲ پاسخ

نه توی هفته شما اصلا خوب نیست تا 4ماه نه هویج و نه آبش نخور

نههههه

نه اصلا، درحد خیلی کم برای رفع هوس مشکل نداره ولی زیادش نه، چون حاوی ویتامین A زیادی هست و ویتامین Aزیادش سقط اوره

منکه هفته یه بار میخورم

نه خوب نیست

نه نخور

نهه خوب نیست بخاطر ویتامین آ زیاد

تا هفته ای یک تا دو لیوان موردی نداره نباید زیاده روی کنی ولی میتونی بخوری اگه هوس کردی

گهواره نوشته اشکال نداره فقط جگر چون ویتامین آ حیوانی رنیتوله و فلان
بازم پرس و جو کن

نه نخوری

نه ضرر داره ب خاطر ویتامین aزیادش

نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان توکل بر خدا مامان توکل بر خدا هفته چهلم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انار🍭 مامان انار🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی