خانما هویچ ضرر داره؟
یا اب هویچ؟

۱۲ پاسخ

آب هویج اصلا نخور قند خالصه و سقط آور
هویج بخور مشکلی نداره

به نظرم زیاد نخور تو هفته های پایین چون ویتامین آ. زیاد داره.دکتر به من جگر و دل و قلوه و... اینارو گفت فقط نخورم

هویج و جیگر و آناناس کلا نخوری بهتره

زیاده روی نکن عزیزم همین

بخورولی زیاده روی نکن

بعد خانمها من امروز رفتم سونوگرافی وزن پسرم هست ۱۵۰۰ کم نیست بنظرتون

زیاد خوب نیست ولی در حد کم مشکلی نداره

بله خطرناک اب هویج

نه میگن خوبه برعکس برای سوزش معده ام میگه هویج خوبه

من اب هویچ می‌دونم

نه چه ضرری زیاد حساس نشو هرچیزی زیادش خوب نیست فقط

آب هویج خیلی گرمه میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان فندوق🌰🐣 مامان فندوق🌰🐣 قصد بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدفاطمه مامان محمدفاطمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته بیست‌ونهم بارداری