سلام شب بخیر خانوما آب هویچ بستنی ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

اره آب هویج و خاکشیر و جیگر اولاش نباید بخوری ولی آخراش مشکل نداره

بله اصلا نباید بخوری

نه چه ضرری بستنی من یک در میان میخورم آب هویچ دوس ندارم ولی شیر پسته میخورم

آب هویج ویتامین آ داره و خوب نیست

من اوایل بارداری خوردم خداروشکر کاری نشدم
زیادش ضرر داره
مقدار کم از نظر من ویتامینی که بدنت لازم داره

هویج پخته ت. سوپ هم ضرر داره

بله چون هویج ویتامین آ داره و باعث سقط میشه

سلام عزیزم
آبهویج تو بارداری خوب نیست

بله نخور

اره ویتامین آ داره

سوال های مرتبط

مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وچهارم بارداری