خانوما بستنی سنتی ضرر داره؟!

۴ پاسخ

اگه داخلش زعفرون داره کمتر بخوری بهتره

منم عاشق بستنیم همش دوست دارم از بچگی علاقه زیادی بهش داشتم

نه چرا بد باشه

ن اصلا بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق🌰🐣 مامان فندوق🌰🐣 قصد بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری