خانوما بستنی گاومیش تو هفته من ضرر داره؟؟

۲ پاسخ

کلا میگن محصولات غیر پاستوریزه نخوری بهتره

نه ضرر که نداره اگر دیابت داری یا قندت رو‌مرزه فقط نباید بخوری‌بخاطر شکرش

سوال های مرتبط

مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته هفدهم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق🌰🐣 مامان فندوق🌰🐣 قصد بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری