خانوما الویه ضرر داره تو هفته من؟

۶ پاسخ

بدون کالباس با سس صنعتی، سس مایونز خونگی مجاز نیست

من خوردم ولی سسش کم زدم

هرچی میلت میکشه بخور قشنگم

نه
فقط جگر. زرشک. زعفرون ممنوعه. با دمنوش و چایی گیاهی اینا

خیر ضرر نداره فقط زیاده روی نکن

نه عزیزم ولی به اندازه باشه
مخصوصا سسش

سوال های مرتبط

مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان آیلا مامان آیلا ۴ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی