خانوما باقالی تو هفته من ضرر داره؟

۳ پاسخ

اره گلم

نخوری بهتره ممکنه خودت الرژی نداشته باشی اما جنین بهش الرژی بده عزیزم

اصلانخور.... ب هیچ عنوان میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان کایان مامان کایان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد