زرشک که قطعا چون مثل زعفران عمل میکنه
باقالی هم میتونه حساسیت زا باشه
باقالی رو نمیدونم ولی میدونم زرشک و آب زرشک بشدت بده باعث انقباض رحم و زایمان زود رس میشه
باقله تو بارداری ضرر داره مامانم فقط بوش بهش خورد الان داداشم خونش باقله ایه نباید بخوره یا بو بهش بخوره
باقالی مقدار کم اگر آلرژی نداری ایراد نداره .
نباید زیاده روی کرد.
اما خب بعضیا آلرژی دارن نباید بخورن.
آب زرشک مخصوصا تو هفته شما ممنوعه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.