باقالی تو بارداری ضرر دارهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه من زیاد میخورم از دکترمم پرسیدم گفت بد نیست

اشکالی نداره عزیزم ولی دیگه نخور

به خاطر این که ممکنه جنین حساسیت داشته باشه بهش، میگن بهتره نخورین
چون اگه حساسیت داشته باشه خطرناکه

میگن باعث سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری