باقالی توی بارداری ضرر داره ؟؟؟

۵ پاسخ

اگر شمالی هستی و زیاد میخوری احتمال داره بچه به فاویسم مبتلا بشه نخوری بهتره

بستگی به بدنت داره خیلی نفاخ هستش کم بخور بین چجوریه حالت

باقالی در کل به یک سری انسان های عادی نمی سازه .

مشکلی نیست ولی اگه بهت نساخت و مسموم بشی خطر نامه
بنظر من نخور

نه هم هفته شما بودم زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان 𝓟𝓮𝓷𝓭𝓪𝓻🕊️ مامان 𝓟𝓮𝓷𝓭𝓪𝓻🕊️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی