خانوما باقالی باسرکه زیاد ضرر داره؟خیلی هوس میکنم☺️☺️

۷ پاسخ

من نمیدوستم ضرز دار ه دو بار تو دوران بارداری خوردم یک بار زیاد یک بار کم

زیادنخورانقباض رحمی میاره

کلا خود باقالی هم خیلی سفارش نمیشه

باقله توی بارداری خیلی خطرناکه باعث فاویسم شدن بچه میشه
در هفته های بالاتر باعث مسمومیت بارداری میشه
نخور دیگه چیزی با طعم مشابه رو جایگزین کن

یه خانمی میگفت من تو بارداری زیاد خوردم بعد بچم بعد دنیااومدن الرژی داشت نسبت به باقالی ....خلاصه زیاده روی نکن

من خوردم نمی‌دونستم ضرر داره یانه خیلی جدی نگیر خواهرفقد یکبار میخوای بخوری هر روز که نیست

نه عزیزم هر چیزی به اندازه بخوری ضرر نداره زیاده روی نکن برای هوسی مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان کایان مامان کایان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری