خانوما باقالی ضرر نداره

تصویر
۱۵ پاسخ

کم بخور عزیزم کم خونی میاره گل پر هم استفاده نکن اصلا

خاهرشوهرم میخورد الان پسرش فاویسم داره باقالی بخوره نفسش بند میاد

نه خوبه فقط بدون پوست بخور

باقالی خیلی سرد و به خاطر سدی زیاد احتمال کند هوش شدن بچه رو میدن
حساسیت زا هم هست
بهتره خیلی کم و با آویشن زیاد بخوری

وای دلم خواست کیی بشه باردار شم هوس کنم برام بخرن 😁

نخوری

خواهر من توبارداری باقالی پلو میخورد بچه اش مشکلی نداره گوگل و چرت وپرت بقیه رو ول کن

من متنفرممم🤣🤣

ضرر داره شنیدم خوب نیست خوردنش

شنیدم میگن خوب نیس

میگن بخاطرحساسیت بچه نخوری بهتره منم نخوردم تاالان

تو دوران بارداری بدلیل اینکه بچه ممکنه بعدها دچار فاویسم ینی حساسیت به باقالی
بشه میگن کلا نخوری بهتره

گلپر نخور باقالی حالا نمیدونم ولی گلپر خوب نیست

منم میخوام 😃

ی هیچ‌عنوان نخور ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کایان مامان کایان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری