اگه معدت اذیت نمیشه بخور هیچ اشکالی نداره
لواشک چی؟ تمشک و زغال اخته و زرشک و شاتوت خودشون رو میدونم در بارداری ممنوعن، زیاد جالب نیستن
ولی لواشک مابقی چیزا مثل زرد آلو و آلوچه فکر نکنم مشکلی داشته باشه
منم خیلی خوردم و میخورم
بخور منم خوردم ولی نه دیگه روزی ی بسته کامل بخوز
ولی اگه قندت لب مرزه زیاد نخور قندش بالاست
تمیز و مطمعن باشه چرا بد باشه؟ خیلی ام خوبه نمیزاره یبوست بگیری
اسید معدت زیاد میشه دهنت سرویس میشه
منم زیاد میخورم تا دلت بخواد بخور
اگه خیلییی میخوری فکر کنم اره، لواشک قند زیادی داره
منم مثل تو ام حالم یکم بد میشه زود لواشک میارم یه بار ساعت ۷ صبح بیدار شدم یه دل سیر خوردم خوابیدم😂
زیادیش معدتو اذیت میکنه
نه والا منم زیاد میخورم
فکر نکنم هر چی دلت خواست بخور 😂🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.