من خیلی لواشک و ترشک میخورم، اشکالی داره؟🫠

۹ پاسخ

منم عاشق لواشک و قره قوروتم واییی😋😋😋😋

منم عاشق لواشکککک ترشمممم فقط اجیم نمیزاره بخورم میگه بچت تیره میشه بجاش رب انار میده

منم دوست دارم عشقم لواشکه

زیادم‌نخور لواشک قندش بالاست گول ترشیشو نخور

منم‌خیلی میخورم خیلی

وای عاشق لواشکم

اگه دم دستت هست بخور جای منم...من تموم کردم🥲😂

منم دوغ دوس دارم ولی گلوم خیلی درد میکنه نمی تونم بخورم

نع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری