منم عاشق لواشک و قره قوروتم واییی😋😋😋😋
منم عاشق لواشکککک ترشمممم فقط اجیم نمیزاره بخورم میگه بچت تیره میشه بجاش رب انار میده
منم دوست دارم عشقم لواشکه
زیادمنخور لواشک قندش بالاست گول ترشیشو نخور
منمخیلی میخورم خیلی
وای عاشق لواشکم
اگه دم دستت هست بخور جای منم...من تموم کردم🥲😂
منم دوغ دوس دارم ولی گلوم خیلی درد میکنه نمی تونم بخورم
نع عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.