خانما من خیلی زیاد ترشک وچیزای ترش میخورم عیبی نداره؟؟

۴ پاسخ

زیاده روی نکن عزیزم.

بخور ولی زیاده روی نکن

ن بخور ولی زیاده روی نکن معدت اذیت نشه

نه بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان  پسری مامان مامان پسری هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری