خانما من ترشک زیاد میخورم مشکلی نداره

تصویر
۶ پاسخ

دوستان وقتی عکس میزارید اگه یهو یکی که حامله س، دلش بخواد چی؟ شاید نتونه همون لحظه تهیه کنه

هیچی نمیشه فقط اسید معدت میره بالا دیونت میکنه😑

دلم خواس 🥹لطفا نزارید 🚫

من که نمیتونم بخورم رفلاکس گرفتم معدم میسوزه بدجور شما اگه سوزش معده نداری بخور نوش جونت

عزیزم اگ طبیعی بخوری بهتره اینا قند رو بالا میبرن

سعی کن ترشک خونگی باشه ک بفهمی چی به چیه
اینا گاهی روی قند تاثیر میزارن چون پیگیری کردم با سرچ میگم بهت
منم ی لواشک خریدم دیگه از اون ب بعد نخوردم

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد