من خیار زیاد میخورم مشکلی نداره بنظرتون ؟

۹ پاسخ

من بس سر دخترم خیار خوردم اقام میگفت بچم شبیه خیار میشه بسه 🤣

نه اتفاقا خنکه منم خیلی میخورم

نه مشکلی نداره ولی نبات بده برا بارداری فکر کنم

نه مشگلی ک نداره ولی قدیمیامیگن بچت سیاه میشه.منم باچشم خودم دیدم واقعا سیاه میشه🥲

ن گلم منم زیاد میخوردم و هنوزم ادامه داره 😅

منم خیلی می‌خوردم اشکالی نداره

ن بابا

نه بابا من سر پسرم اونقدر خیار خوردم همسرم می‌گفت زیاد خیار خوردی پسر شد😂😂آخه همه داداشاش بچه اول دختره

منم زیاد میخوردم با گوجه و لیمو تازه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری