بستنی سنتی ضرر داره؟

۳ پاسخ

نخور شاید تب مالت داشته باشه خطرناکه سنتی

چرا بستنی باید ضرر داشته باشه؟؟؟🙄🙄😳

دیروز دکتر بمن گفت هیچی ب اندازه بخوری ضرر نداره بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان نفس یا آدرین مامان مامان نفس یا آدرین مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری